KAKSI PÄIVÄÄ HUIKEIDEN
KANSAINVÄLISTEN OSAAJIEN SEURASSA!

Nordic Business Forum 2019 // Live Stream RAAHE 9.-10.10.2019

Nordic Business Forumon vuosittain Helsingissä järjestettävä, kaksipäiväinen jättimäinen businesstapahtuma, jossa kuullaan huippuluokan asiantuntijoita ja tunnettuja kansainvälisiä vaikuttajia. Kymmenes Suomen Nordic Business Forum järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 9.–10. syyskuuta teema "Growth" eli suomeksi kasvu.

Raahen seudun yrityspalvelut ja Oulun yliopiston Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE järjestävät LIVE STREAM – yhteyden Nordic Business Forum 2019 –päätapahtumaanTapahtumatalo Raahessa 9.10.-10.10.2019. Tilaisuus on osallistujille täysin maksuton, mutta edellyttää rekisteröitymisen osallistujaksi.

Tänä vuonna lavalle nousee mm.George Clooney, tunnettu näyttelijä, elokuvatuottaja sekä –ohjaaja,Steve Wozniak,toinen Applen perustajista. Muita puhujia ovat: Randi Zuckerberg, Brené Brown, Daniel Pink, Sara Blakely, Alex Osterwalder, Mel Robbins, Donald Miller, Juliet Funt, Costas Markides ja Carla Harris.

Nordic Business Forumin live stream virallisen ohjelman lisäksi tapahtumassa kuullaan seutukunnallisia menestystarinoita, verkostoidutaan eri toimijoiden kanssa sekä tarjotaan mahdollisuus tavata rahoittajien kanssa.

Esitystä on mahdollista seurata suomenkielisenä oman matkapuhelimen kautta. Varaathan mukaasi omat kuulokkeet.

TUTUSTU OHJELMAAN JA ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ>>